16 posts / 0 new
Last post
KronozGD
KronozGD's picture
Last seen: 4 years 4 months ago
Skyblivion Travel MapMarkers

Hello.

When I downloaded the skywind mod, I wanted to travel between the two maps without using commands, and there was the Skywind Travel MapMarkers mod, but I couldn't find a mod that added the same for Skyblivion, so I decided to make my own mod, but I had never done a mod before, so I began to investigate a bit about making mods and mapmarkers and finally I finished my mod. I have tested it only on my PC, so I don't know if it is working in other PCs. Please, try this mod and tell me if it is working fine or if there is a bug or something.

PD: Sorry for my bad english.

AttachmentSize
Binary Data Skyblivion Travel MapMarkers 1.1.esp2.92 KB
Ainratosz
Ainratosz's picture
Last seen: 4 years 7 months ago
Hace tiempo que buscaba un

Hace tiempo que buscaba un mod parecido, realmente me gustó tu trabajo. Se agradece, se nota el esfuerzo y quien quiera bajarlo se lo recomiendo mucho.

Pd: yo tampoco soy muy bueno en el ingles asi que no te preocupes.

stijmunkey
stijmunkey's picture
Contributor
Last seen: 1 year 1 month ago
Donor
Cool, I'll use this once I
Cool, I'll use this once I get my computer fixed
Marco808
Marco808's picture
Member
Last seen: 4 years 1 week ago
Ainratosz wrote: Hace tiempo

Ainratosz wrote:

Hace tiempo que buscaba un mod parecido, realmente me gustó tu trabajo. Se agradece, se nota el esfuerzo y quien quiera bajarlo se lo recomiendo mucho.

im sorry i dont speak whatever lanquage your speaking
LASentry
LASentry's picture
Member
Last seen: 12 months 3 days ago
Donor
Dude, translate and then

Dude, translate and then copy-paste...

Nebbie
Nebbie's picture
Member
Last seen: 3 years 11 months ago
Ainratosz wrote:Hace tiempo

Ainratosz wrote:

Debe utilizar un servicio de traducción automática para traducir lo que usted desea publicar en Inglés. Es más fácil que todos nosotros usando un servicio de traducción automatizado para averiguar lo que usted ha dicho.
(Este mensaje hace con Google Translate, espero que obtiene la esencia).

Ainratosz
Ainratosz's picture
De hecho si consideramos la

De hecho si consideramos la cantidad de esfuerzo que debo poner yo en traducirlo y el de ustedes, es valoricamente el mismo ya que debemos considerar el esfuerzo personal, el grupal es solo un modo de "razonamiento logico" que da cuenta de un esfuerzo ficticio.

Ainratosz
Ainratosz's picture
El idioma se llama español,

El idioma se llama español, si eso responde tus dudas acerca del codigo utilizado, es solo un conocimiento general (el cual parece que hay muy poco)

Nebbie
Nebbie's picture
Member
Last seen: 3 years 11 months ago
I hope Google Translate didn't mangle much in this big post.

Cada persona que quiere leer tus mensajes tiene que poner su esfuerzo en la traducción. A no ser el primero en hacer posts por lo que la traducción (en cuyo caso un puesto que ya está duplicado en español e Inglés y hubiera sido mejor para que usted lo traduce antes de publicar lo que es sólo en Inglés), cada persona después de ellos tiene que repetir ese esfuerzo. En su lugar, se puede poner sólo su esfuerzo en la traducción.
El esfuerzo que varias personas puestas en enterarse de lo que está diciendo es sin duda no es de ficción (aunque tal vez hubo un error de traducción en Google me dijo que habías dicho que era ficticio), y dificulta gravemente la comunicación. En pocas palabras, mirando esfuerzo total de todos los involucrados (cualquier otra métrica sería sesgada hacia determinados individuos), que es mejor para que usted pueda traducir sus mensajes a sí mismo cuando la mayoría de los que lo lean no saben su idioma.

(too long/don't know Spanish; don't want to translate: The sum of all translation efforts in the group is larger when you post in a language not understood by the majority of those who will read it. Group effort is not "fictional".)

LASentry
LASentry's picture
Member
Last seen: 12 months 3 days ago
Donor
what just happened

what just happened

Ainratosz
Ainratosz's picture
En ningun punto he dicho que

En ningun punto he dicho que el esfuerzo sea ficticio, sino que generas una adicion es un metodo en el cual pones un "todo" sobre un "algo" siendo que el esfuerzo individual es el mismo, y este esfuerzo general es el ficticio ya que no existen en la individualidad de la valorizacion y esfuerzo producido.  Ahora bien, el problema aqui es finalmente solo un tema de etica y moral, en esto entramos ya en un problema social de lo que es "aceptable". Aceptable seria que yo escribiese en ingles, o al menos tradujese lo que escribo. Esto choca de cierta manera con la condicion basica del ser humano (establecida por Hobbes (aunque si usaramos a Rousseau seria distinto, en cieto caso, opuesto)), en la cual el hombre en su derecho natural busca siempre su beneficio propio. No sé si responderá tu pregunta, es más seria raro que te contestaras con esto, pero más no se puede hacer, o mejor dicho, no estoy dispuesto a hacer.

KronozGD
KronozGD's picture
Sorry if i'm a killjoy

Sorry, I don't want to be a killjoy, but I'll be happy if someone can try my mod and tell me if it's working instead of discuss about the problem of posting comments in other language. I think that Nebbie has the reason, but you gain nothing discussing, just ask to Ainratosz if he can translate their comments before posting them and nothing more, there is no need to discuss, because the only way to be happy is doing something that a wonderful man said one day and I quote: "Please, try my mod and tell me if it works". What a wonderful man xD.

PD: Sorry again if i'm not so good speaking english.

gamegeek81
gamegeek81's picture
Last seen: 3 years 1 month ago
It works!

Yes! It works i'm glad that I can finally travel back from Cyrodill to Skyrim! 

Mishka
Mishka's picture
It does work but I noticed

It does work but I noticed something (I don't know if it is you mod or another one I have installed) All of the cities have duplicated walls that have been shifted. I don't have a picture on hand but if you would like to see what I am talking about just say so and I will grab a few shots for you! 

zilav
zilav's picture
Contributor
Last seen: 3 weeks 2 days ago
Deactivate plugin that

Deactivate plugin that toggles IsFullLOD flag on cities. I had it linked on Skyblivion page, but removed when discovered the "side" effects. Pity, it looks gorgeous from the distance.

swip4fun
swip4fun's picture
Member
Last seen: 2 years 10 months ago
Map Icons

Map Icons

Hey Guys, i didn't know for sure if there were already Icons for the map. 

So my question is are we going to use the old map icons, or are we going to make new ones.

So yes, were going to make new one i made some samples for the map itself.

Here's one that's finished

I got a detailed version and a smoother version

Let me know what you think and feel free to download them and make them better

I tried my best so yeah

PS 

Sorry for my bad English, im dutch ;)

AttachmentSize
Image icon First Try10.87 KB
Image icon Second Try10.99 KB